Details of Imran Khan's assets have come out

 

Details of Imran Khan's assets have come out

Details of the assets of Chairman Pakistan Tehreek-e-Insaf Imran Khan have come to the fore, he has revealed assets worth 30 crores and 698 kanals of land in the name of Bushra Bibi.

According to sources, a copy of the nomination papers of Chairman PTI Imran Khan for the by-election NA 108 Faisalabad has come out along with the details of Imran Khan's assets.


چیئرمین  پاکستان تحریک انصاف عمران خان کے اثاثوں کی تفصیلات منظر عام پر  آگئیں، انہوں نے 30 کروڑ کے اثاثے اور بشریٰ بی بی کے نام 698 کنال اراضی ظاہر کی ہے۔


ذرائع کے مطابق ضمنی انتخاب این اے 108 فیصل آباد کے لیے چئیرمین پی ٹی آئی عمران خان کے کاغذات نامزدگی کی کاپی  سامنے آگئی جس کے ساتھ ہی عمران خان کے اثاثوں کی تفصیلات بھی سامنے آگئیں۔


کاغذات میں عمران خان نے 30  کروڑ 42 لاکھ 78 ہزار 495  روپے کے اثاثے ظاہر کیے ہیں، عمران خان نے زوجہ بشری بی بی کے نام پاکپتن اور اوکاڑہ میں 698 کنال اراضی ڈکلئیر کی ہے۔


عمران خان نے زوجہ کے نام پر تین کنال پر بنا ہوا بنی گالا کا گھر، وراثت میں ملنے والے دو گھر، بھکر میں 228 کنال زمین بھی ڈیکلئیر کی، زمان پارک گھر کی تعمیر پر 4 کروڑ 86 لاکھ 60 ہزار روپے خرچ کیے، 2020ء میں بنی گالا میں اضافی تعمیرات پر 39 لاکھ 54 ہزار اناسی روپے لگائے۔


کاغذات کے مطابق عمران خان کا اسلام آباد میں کانسٹی ٹیوشن ایونیو پر ایک فلیٹ اور ایک کمرشل پلاٹ ہے جہاں سے 14 لاکھ روپے کرایہ وصول ہورہا ہے، ان کے پاس چار بکریاں جن کی مالیت دو لاکھ ہے، ان کے اور ان کی زوجہ کے پاس کوئی زیور نہیں ہے، عمران خان کی کسی بھی کمپنی میں کوئی سرمایہ کاری نہیں ہے۔


کاغذات نامزدگی کے مطابق عمران خان کے پاس ایک کروڑ 12 لاکھ 29 ہزار 398  روپے ہیں، انہوں نے چار بینک اکاؤنٹس کی تفصیلات بھی ظاہر کی ہیں، عمران خان کے ایک اکاؤنٹ میں 3 لاکھ 23 ہزار 587  ڈالرز موجود ہیں۔















حوالہ

Post a Comment

٭ news.naseerudin.com and its policy do not necessarily agree with the comments.

Previous Post Next Post

Advertisement


Advertisement