At least 20 years ago, the euro was worth less than the euro

 

At least 20 years ago, the euro was worth less than the euro

MOSCOW (NNI) - The euro plummeted sharply until the euro depreciated against the dollar. This is the first major decline in 20 years in which the US dollar has strengthened against the euro. Experts believe that the main reason for the decline in the value of the euro is gas from Russia.


ماسکو (این این آئی) یورو کی قیمت میں اچانک کمی آئی یہاں تک کہ ڈالر کے مقابلے میں یورو ڈالر سے نیچے چلا گیا۔ یہ بیس سال میں پہلی بڑی کمی ہے جس میں امریکی ڈالر یورو سے تگڑا ہوگیا ہے۔ماہرین کا خیال ہے کہ یورو کی قیمت میں کمی کی بڑی وجہ روس سے گیس

کی سپلائی پر دی جانے والی رعایت ختم کرنا بتائی جاتی ہے۔ دسمبر 2002ء کے بعد یہ پہلا موقع ہے جب یورو ڈالر کے ہاتھوں پٹ گیا۔یورو کی کرنسی میں تجارت کے آغاز کے بعد سے تقریبا12 بج کر 45 منٹ پر یورو کا کاروبار کیا گیا تھا۔ اس کے بعد سرکاری اعداد و شمار میں جون میں امریکا میں زیادہ افراط زر کو ظاہر کیا تھا ، جس نے امریکی فیڈرل مانیٹری پالیسی کو مزید سخت کردیا۔یہ اس وقت سامنے آیا ہے جب یورو بدھ کے روز ٹریڈنگ میں امریکی ڈالر کے ساتھ مساوی پوائنٹ پر تھا۔ جبکہ تاجر امریکی افراط زر کے اعداد و شمار کے اثرات کے منتظر تھے۔اس سے یہ ظاہر ہوا کہ اس کی اونچائی چار دہائیوں میں سب سے زیادہ ہے۔چونکہ یہ رواں سال سنہ 1999 کے بعد سب سے زیادہ ٹریڈنگ کی گئی۔ لہذا متحد یورپی کرنسی نے ڈالر کے ساتھ برابری کی سطح سے بہت کم وقت گزارا۔ آخری بار 1999 اور 2002 کے درمیان یہ مساوی رہا جب کہ اکتوبر 2000 میں یہ $ 0.82 کے کم ریکارڈ پر آ گیا۔اس کی نسبت مختصر تاریخ کے دوران یورو عالمی زرمبادلہ کے ذخائر میں دوسری سب سے مشہور کرنسی بن گیا۔ یورو / ڈالر کی روزانہ تجارتی شرح عالمی مارکیٹ میں کرنسیوں میں سب سے زیادہ تھی جس کا حجم6.6 کھرب ڈالر فی دن ہے۔ 






حوالہ

Advertisement


Advertisement