WhatsApp has introduced three new cool features

 

WhatsApp has introduced three new cool features

میٹا کمپنی کی پراڈکٹ واٹس ایپ نے  زبردست فیچرز متعارف کرادئیے ۔کمیونٹیز کیلئے 1000 افراد پر گروپ بنایا جاسکے گا ۔32 افراد بیک وقت وڈیو کال پر اکٹھے ہوسکیں گے۔


 رپورٹ کے مطابق  وٹس ایپ نے آج  سے اپنے صارفین کے لیے تین نئے فیچرز - چیٹ پول، 32 افراد کی ویڈیو کالنگ، اور 1024 تک صارفین والے گروپس بھی جاری کیے ہیں۔ ایموجی ری ایکشنز، بڑی فائل شیئرنگ، اور ایڈمن ڈیلیٹ، یہ فیچرز کسی بھی گروپ میں استعمال کیے جا سکتے ہیں لیکن کمیونٹیز کے لیے خاص طور پر مددگار ثابت ہوں گے۔


  میٹا کے مالک اور سی ای او مارک زکر برگ کی جانب سے انسٹنٹ میسجنگ فرم واٹس ایپ  کے ایک اہم اپ ڈیٹ کا اعلان کیا گیا  ہے۔  ان کا کہناتھا کہ  کمیونٹیز فیچر  کے تحت عالمی رول آؤٹ صارفین ایک  ہی چھت کے نیچے ایک سے زیادہ گروپس رکھ سکیں گے جبکہ  وہ ویڈیو کالز کے ذریعے محفوظ ترین پرائیویسی اور سکیورٹی کے ساتھ  گروپ بات چیت  بھی کرسکیں گے

  ان کا کہنا تھا کہ آج سے کمیونٹیز کا آغاز کر رہے ہیں۔ ذیلی گروپس، ایک سے زیادہ تھریڈز، اعلان کیلئے چینلز، او مزید بہت کچھ  شامل ہے ہے۔ ہم پولز اور 32 افراد کی ویڈیو کالنگ بھی کر رہے ہیں۔ یہ سب اینڈ ٹو اینڈ انکرپشن تک محفوظ ہیں۔ تاکہ  آپ کے پیغامات پرائیویٹ رہیں۔


یہ فیچر صارفین کو ایک "کمیونٹی" کے تحت الگ الگ گروپس رکھنے کی اجازت دے گا تاکہ میٹا کی ملکیت والی انسٹنٹ میسجنگ سروس پر گروپ بات چیت کو منظم کیا جا سکے۔

 اس سہولت سے فائدہ اٹھانے کےلئے  صارفین اینڈرائیڈ پر اپنی چیٹس کے اوپری حصے میں اور iOS پر نیچے نئی کمیونٹیز کے ٹیب پر  کلک کرکے نئی کمیونٹی شروع کر سکیں گے یا موجودہ گروپس کو شامل کر سکیں گے۔ ایک بار کمیونٹی، صارفین آپ کو مطلوبہ معلومات حاصل کرنے کے لیے دستیاب گروپوں کے درمیان آسانی سے سوئچ کر سکتے ہیں، جب انہیں اس کی ضرورت ہو، اور ایڈمنز کمیونٹی میں ہر کسی کو اہم اپ ڈیٹس بھیج سکتے ہیں۔


Advertisement


Advertisement