PML-N leader Chaudhry Sher Ali fell on his own government

 

PML-N leader Chaudhry Sher Ali fell on his own government

PML-N leader Chaudhry Sher Ali fell on his own government

مسلم لیگ نون کے رہنما چودھری شیر علی نے کہا کہ وزیراعظم شہباز شریف سے کہنا چاہتا ہوں شہباز شریف! رزلٹ نہیں آ رہا۔ چالیس رکنی کابینہ بنائی گئی مگر حمزہ نے فیصل آباد کو نمائندگی نہیں دی، اب ہمیں وزارت دی تو انکار کر دیں گے۔


چوک گھنٹہ گھر میں پاکستان بچاؤ ریلی کے شرکا سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ سپیکر قومی اسمبلی سے پوچھتا ہوں کہ ایوان میں گالیاں دینے والوں کے استعفے کیوں نہیں منظور کر رہے، میں اتحادی جماعتوں سے پوچھتا ہوں کہ کیا مریم نواز کسی کی بیٹی اور ماں نہیں ہے۔

چودھری شیر علی نے کہا کہ میں اپنے وزیر داخلہ سے پوچھنا چاہتا ہوں کہ پہلے بہت دعوے کرتے تھے اب کیا ہوگیا، اب ہمارے وزیر داخلہ کہتے ہیں کہ مجھے اجازت نہیں کسی کو پکڑنے کی، اگر اجازت نہیں ہے تو چھوڑ دو اقتدار کو اور وزارت اعلیٰ کو۔ہم آپ کی پالیسیوں سے مطئن نہیں ہیں، ہمیں آپ کی پالیسیوں پر تحفظات ہیں، میں اپنے قائدین سے اپیل کرتا ہوں کہ عوام سے کئے گئے وعدے پورے کریں، اگر مریم نواز جیل جاسکتی ہیں تو پھر علیمہ خان اور بشریٰ بی بی کو بھی جیلوں میں جانا چاہئے۔

چودھری شیر علی نے کہا کہ میان نواز شریف واپس آئیں، کیسز کو ہم دیکھ لیں گے، شہباز شریف اب موقع نہیں کہ تمہارے ساتھ شکوہ کروں، گزشتہ چھ ماہ سے ملک میں فلم چل رہی ہے، سازش ہمارے ساتھ ہوئی ہے جو عمران کا بیانیہ ہمارے سر پر لاد دیا۔شہباز شریف کیسے وزیراعظم ہیں جو روز بڑھکیں مار رہے ہیں، ہم اس حکومت سے مطمئن نہیں، مسلم لیگ نواز کا اس حکومت کو قبول کرنا ایک غلط فیصلہ تھا جس کا خمیازہ ہمیں ضمنی انتخابات میں بھگتنا پڑا۔


حوالہ

Advertisement


Advertisement