How does Google search engine work?

 

How does Google search engine work?

We all use this Google search engine. We find the answer to every big and small question on Google. Let's find out today where Google gets the answers to these questions.

سرچ انجن گوگل کیسے کام کرتا ہے؟

ہم سب اس گوگل سرچ انجن کا استعمال کرتے ہیں۔ ہر چھوٹے بڑے سوال کا جواب ہمیں گوگل پر ہی مل جاتا ہے۔ آئیے آج جانتے ہیں کہ گوگل کو ان سوالوں کا جواب کہاں سے ملتا ہے؟


گوگل کو کسی تعارف کی ضرورت نہیں ہے۔ بچوں سے لے کر بزرگوں تک ہر کوئی گوگل سرچ انجن کو استعمال کرتا ہے۔ گوگل کے پاس ہر موضوع کے بارے میں معلومات موجود ہیں، چاہے اس کا تعلق کسی بھی ملک سے ہو۔


گوگل آپ کے ذہن میں آنے والے ہر عجیب وغریب سوال کو بہت آسان طریقے سے حل کرتا ہے۔ کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ گوگل ایک لمحے میں آپ کے تمام شکوک کو کیسے دور کرتا ہے؟


آپ گوگل سے جو چاہیں پوچھ سکتے ہیں۔ آپ کسی بھی موضوع سے متعلق اپنے شکوک کو دور کر سکتے ہیں۔ کیا آپ اکثر یہ سوال کرتے ہیں کہ گوگل کے پاس آپ کے ہر سوال کا بالکل درست جواب کیسے ہے؟ اگر آپ اس بارے میں سوچتے ہیں تو ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ گوگل آپ کے ہر سوال کا صحیح جواب آپ تک پہنچانے کے لیے کل تین مراحل پر عمل کرتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ یہ تین مراحل کیا ہیں۔

آپ کے شبہات کو دور کرنے کے لیے گوگل کا پہلا قدم ویب کرالر ویب پیج کو تلاش کرنا اور پھر وہاں دیے گئے لنکس کو فالو کرنا ہے۔ اس طرح ڈیٹا اکٹھا کیا جاتا ہے اور اس کے بعد سارا ڈیٹا گوگل کے سرورز پر لایا جاتا ہے۔


اس کے بعد کا مرحلہ اشاریہ سازی کہلاتا ہے۔ جب کرالر کوئی ویب صفحہ تلاش کرتے ہیں، تو یہ جانچا جاتا ہے کہ اس صفحہ پر کون سا مواد ہے۔ یہ چیک کرتے وقت بہت سی چیزوں کا خیال رکھا جاتا ہے، جس میں معلومات جیسے کی ورڈ، ویب سائٹ میں کیا نیا ہے (کاپی پیسٹ نہیں) وغیرہ کو چیک کیا جاتا ہے۔ یہ سب گوگل کا سسٹم ٹریک کرتا ہے۔ اگر اس مدت کے دوران کوئی نقلی مواد پایا جاتا ہے تو اسے ہٹا دیا جاتا ہے یا منسوخ کر دیا جاتا ہے۔ پھر جب حتمی معلومات موصول ہوتی ہیں، تو اسے گوگل انڈیکس میں محفوظ کیا جاتا ہے اور اس کا ڈیٹا بیس بنایا جاتا ہے۔


ہمارے سوال کے صحیح جواب تک پہنچنے کا یہ تیسرا اور آخری مرحلہ ہے۔ جب بھی ہم گوگل پر کچھ سرچ کرتے ہیں تو ہمیں ہر سوال کا جواب مل جاتا ہے۔ اگرچہ آپ کے جواب کا انحصار بہت سی چیزوں پر ہے لیکن کرال اور انڈیکس کرنے کے بعد جو پیجز پیج رینک میں سب سے اوپر ہیں وہ سب سے پہلے آپ کے سامنے دکھائے جاتے ہیں۔

Post a Comment

٭ news.naseerudin.com and its policy do not necessarily agree with the comments.

Previous Post Next Post

Advertisement


Advertisement